Krátkodobá spolupráce

Jen několik málo konzultací, a víte jak na to...
Krátkodobá spolupráce může mít podobu skutečně jen několika málo konzultací, kdy s klientem řešíme konkrétní požadavky. Může se jednat v podstatě o cokoliv, jako příklad můžeme uvést:
kratkodoba_spoluprace_foto01 
 
  • Klient se rozhodne, že by rád otevřel další pobočku své společnosti. Neví však, jaké město či konkrétní místo by bylo pro takovou pobočku vhodné. Neví, jak zařídit, aby již několik dní před otevřením o této události vědělo široké okolí. Líbilo by se mu, kdyby již v první den otevření navštívila pobočku spousta zákazníků a realizoval se tak první obrat a první zisk. Rád by, aby se pobočka etablovala takovým způsobem, že ji budou zákazníci opětovně navštěvovat. Uvítal by, kdyby těchto cílů dosáhl pouze s takovými investicemi, které budou efektivní.


  • Klient se rozhodne, že by měl rád webovou prezentaci. Neví však, jak ji zřídit, jak ji vytvořit, není schopen pro ni napsat ty správné texty, potřebuje poradit se strukturou webové prezentace, potřebuje poradit jak zařídit, aby se adresa webu dostala do povědomí zákazníků, aby ji vyhledávače zařazovaly na první stránky nalezených odkazů, aby byla prezentace skutečně přínosem pro jeho byznys a jako investice se vyplatila.
kratkodoba_spoluprace_foto02


  • Klient se rozhodne, že by rád uspořádal nějakou akci, na kterou by pozval všechny své významné zákazníky, protože se doslechl, že se to dělává a tuší, jaký to má význam. Nemá s tím však vůbec žádné zkušenosti a nerad by, aby se taková akce stala ostudou, ale především, aby to nebyly peníze zcela vyhozené oknem. Takovýmto akcím se říká Event-marketing a i tímto se ve společnosti all-profi zabýváme.
 
Příkladů, kdy je zapotřebí přivzetí marketéra, bychom mohli vyjmenovat celou řadu. Každý takovýto požadavek je pro nás běžnou záležitostí, s kterou máme bohaté zkušenosti, a jsme tak schopni dosáhnout maximální efektivity. Způsob spolupráce je v podstatě podobný spolupráci dlouhodobé, avšak neřešíme celkově koncepci společnosti, ale pouze konkrétní požadavek. Často se však stává, že při krátkodobé spolupráci předčíme zákazníkova očekávání natolik, že začneme spolupracovat dlouhodobě.